روش ست کردن کفش مردانه

روش ست کردن کفش مردانه، شما حتماً می‌دانید که جذابیت تیپ یک مرد در نگاه اول مرتبط با کفش‌هایی است که انتخاب می‌کند. بنابراین آقایان باید در انتخاب کفش‌های خود دقت و توجه لازم را به کار بگیرند.

انتخاب رنگ کفش هم اهمیت زیادی دارد. انتخاب رنگ کفش، در کنار سادگی خود، چالش‌ها ویژه‌ای دارد. باید رنگی را انتخاب کنید که علاوه بر جلوه زیبا، به راحتی با رنگ‌های لباس‌های دیگرتان هماهنگ شود.

روش ست کردن کفش مردانه

 برخی از قوانین کلی را به شما معرفی می کنیم

  • هوشمندانه ترین انتخاب رنگ برای کفش، رنگ مشکی است.
  • انتخاب رنگ  تیره بهتر از رنگ روشن است، از این رو که بهتر و ساده تر با رنگ های دیگر ست می شوند.
  •  رنگ شکلاتی بیشتر از رنگ قهوه ای  کاربرد دارد.
  •  بهترین رنگ برای کفش های کلاسیک، رنگ تیره مانند مشکی است، در حالی که پرطرفدارترین کفش کتانی رنگ سفید می باشد.

“شهرصندل مرکز خرید کفش مردانه ایران”


نحوه ست کردن کفش های مختلف مردانه

  • پوتین چلسی

پوتین‌های چلسی با ترکیب دو پارچه جیر و چرم تولید می‌شوند و یکی از روش‌های عالی برای به‌روز کردن استایل شما محسوب می‌شوند. انواع پوتین‌های چلسی با استفاده از چرم نسبت به جیر، کاربردهای بیشتری دارند.

این نوع کفش‌ها، همراه با انواع کت و شلوار، به‌ویژه شلوارهای جین در استایل‌های زمستانی مانند اورکت‌های فوتر و غیره به کار می‌روند تا استایل مورد نظر را تکمیل کنند.

پوتین‌های چلسی در رنگ‌های مختلف موجود هستند و با در نظر گرفتن سایر عناصر موجود در استایل شما، شما باید بهترین گزینه رنگی را برای کیف انتخاب کنید.

  • کفش اسنیکر مردانه

نمی‌توانید به پوشش خود اهمیت ندهید و یک جفت کفش اسنیکر سفید در میان دیگر کفش‌هایتان نداشته باشید. کفش‌های اسنیکر مردانه گزینه‌ای بی‌نظیر برای استفاده روزانه و پیاده‌روی محسوب می‌شوند.

کفش‌های کتانی یا اسنیکر، با هر نوع لباسی ترکیب‌های بسیار خوبی ایجاد می‌کنند.

این کفش‌ها می‌توانند در کنار انواع شلوار جین و تیشرت یا برای پیاده‌روی در ساحل مورد استفاده قرار گیرند.

  • کفش کتانی

کفش‌های کتانی در کنار انواع شلوار جین، اسلش و کتان، ترکیبی جذاب را به وجود می‌آورند و استفاده از تیشرت‌های رنگارنگ یا طرح‌دار باعث جذابیت بیشتر استایل شما می‌شود.

این کفش‌های کتانی، مدل‌ها و رنگ‌های مختلفی دارند که در نظر گرفتن سلیقه شخصی و بیشتر از همه، راحتی بالا در زمان انتخاب این مدل کفش، اهمیت بالایی را دارد.

  • کفش کالج یا لوفر

انواع کفش‌های کالج یا لوفر، یک گزینه مناسب برای آقایان شیک پوش هستند تا در مواقع مختلف از آن‌ها برای به دست آوردن یک ظاهر زیبا و جذاب بهره‌مند شوند.

اگر لباس شما شامل کت و شلوار یا شلوار جین و پیراهن مردانه است، در انتخاب کفش کالج مطمئن باشید، زیرا قرار است به خوبی تحت تأثیر اطرافیان خود قرار بگیرید.

  • کفش آکسفورد

یکی از کفش‌های مجلسی مردانه معروف، کفش آکسفورد است که ظاهری براق چرمی دارد و دارای طراحی رسمی و سوراخ‌های ریز و طرح‌دار در بخش‌های مختلف است. این نوع کفش برای باز و بسته شدن از بندهای باریک استفاده می‌کند.

کفش‌های آکسفورد از دو لایه در قسمت جلوی کفش تشکیل شده‌اند تا استایل شیک و متفاوتی برای آقایان فراهم کنند. این کفش‌ها بیشتر در مواقع رسمی استفاده می‌شوند و برای ترکیب با کت و شلوارهای مجلسی، بهترین انتخاب خواهند بود.

  • کفش هشترک

هشترک‌ها به طراحی آکسفوردها شباهت زیادی دارند، با این تفاوت که دارای سوراخ‌های بیشتری در طرح آن‌ها هستند و از ارزش بالاتری برخوردار می‌باشند.

در گذشته، کفش‌های هشترک به رنگ‌های محدودی مانند مشکی، قهوه‌ای، سرمه‌ای، قرمز و… طراحی می‌شدند، اما امروزه انواع رنگ‌های متنوعی در دسترس هستند که شامل مجموعه‌ای از رنگ‌های مختلف همچون مشکی، قهوه‌ای، سرمه‌ای، قرمز و غیره می‌شوند.

  • کفش قایقی

احتمالا در تجربه سفر با کشتی به جزیره‌های مختلف، کفش‌های قایقی را در پای ملوان‌ها دیده‌اید؛ اما این کفش‌ها تنها در کشتی یا قایق محدود به کاربری نمی‌شوند.

طراحی زیبا و مناسب آن‌ها به گونه‌ای است که می‌توانید علاوه بر استفاده در عرشه خیس کشتی، از آن‌ها در پیاده‌روی یا دورهمی‌های دوستانه نیز بهره ببرید.


” جهت مشاهده جدیدترین مدلهای صندل مردانه کلیک کنید”


0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *