کفش مناسب مانتو جلو باز

کفش مناسب مانتو جلو باز امروزه که از دنیای غربی به اینجا راه پیدا کرده است، طرفداران زیادی را به سمت خود کشیده و توانسته در مدت زمان خیلی کوتاه، خود را در دل مردم جای دهد. طرفداران مانتو جلو باز، بیشتر دختران جوان هستند. با خرید مانتو جلو باز و تطبیق آن با بقیه استایل، مهم‌ترین آیتمی که به چشم می‌آید، کفش است.

حتما می‌دانید که از قدیم الایام تا به امروز، کفش، در استایل بسیار اهمیت دارد و نشان دهنده شخصیت هر فرد است. پس باید متناسب با هر استایل، کفش مناسب آن را انتخاب کنید. شاید این سوال در ذهن شما شکل بگیرد که کفش مناسب مانتو جلو باز چه مدل کفشی است؟ به همین دلیل موضوع ادامه بحث‌مان را به کفش مناسب مانتو جلو باز اختصاص دادیم.

کفش مناسب مانتو جلو باز | شهرصندل

کتانی با مانتو جلو باز

بهترین و راحت‌ ترین انتخاب در کنار مانتو جلو باز، پوشیدن کتانی‌ است. این روزها یکی از استایل‌های کژوال دخترانه، پوشیدن کتانی با مانتو جلو باز است. چون که هم راحت و بی‌دردسر و هم شیک و جذاب است. کتانی سفید یکی از آیتم‌هایی است که در کنار هر مانتو جلو بازی خاص و چشمگیر است.

اگر شما هیکل چاقی دارید و به همین خاطر از مانتوهای جلو باز پرهیز می‌کنید می‌توانید با پوشیدن یک زیر سارافونی یا تاپ گشاد در زیر مانتو با خیال راحت آن را بپوشید.

البته امروزه اکثر مانتوهای جلو باز گشاد و فری سایز هستند، طوری که افراد چاق هم می‌توانند به راحتی آن را بپوشند. برخلاف طرز فکر عموم، مانتو جلو باز افراد چاق را لاغرتر نشان می‌دهد.

انواع صندل با مانتو جلو باز

با آمدن فصل بهار و تابستان و گرم شدن هوا، بوت‌های گرم و زمستانی خود را کنار می‌گذارید و صندل‌ها را جایگزین می‌کنید. یکی از استایل‌هایی که برای فصول گرم سال به شما پیشنهاد می‌شود.

پوشیدن صندل با مانتو جلو باز است. مانتو جلو باز در تمام سال طرفداران زیادی دارد. برای فصل تابستان هم یک مانتو نازک جلو باز در کنار یک صندل می‌تواند ترکیب خوبی را بسازد.

صندل‌ها دو مدل دارند، یکی صندل‌های تخت که به دلیل راحت بودنشان، بسیار کاربردی و روزمره‌تر هستند و دیگری صندل‌های پاشنه‌دار و لژدار که برای رفتن به مهمانی‌ها بیشتر استفاده می‌شوند. صندل‌های تخت را می‌توانید با یک مانتو جلو باز کوتاه برای امور روزمره استفاده کنید و صندل‌های لژدار که در دنیای مد این روزها هم، بیشتر دیده می‌شوند، با یک مانتو جلو باز بلند ست کنید.

کفش عروسکی و کالج با مانتو جلو باز

کفش کالج، از انواع کفش‌های عروسکی به حساب می‌آید. کالج هم مانند کتانی، هم با مانتو جلو باز بلند و هم کوتاه هماهنگ می‌شود. پس می‌توان هم با استایل کلاسیک و رسمی کفش کالج پوشید و هم با استایل اسپورت و روزمره. کالج جز کفش‌های راحتی محسوب می‌شود، البته نه به راحتی کتانی و اسنیکرز ولی به دلیل سبک بودن و کفی نسبتا تختی که دارد، پا احساس راحتی می‌کند و راه رفتن با آن آسان است.

کالج از آن دسته کفش‌های تختی است که با هر استایلی زیبا می‌شود. ما به شما پیشنهاد می‌دهیم برای مانتو جلو باز خود حتما یک کالج، مدل لوفر تهیه کنید و با پوشیدن آن از استایل بی‌نظیر و در عین حال راحت خود، لذت ببرید. به خاطر داشته باشید هدف شما از خرید کفش، تنها ظاهر آن نیست، الویت اول شما سلامتی است. پس دقت کنید کفش کالجی که می‌خرید حتما طبی باشد تا موقع راه رفتن به پا و کمر شما آسیب نرساند.

بوت با مانتو و پالتو جلو باز

در فصل‌های سرد پاییز و زمستان، مانتوها و پالتوهای گرم جلو باز زیادی، در بازار دیده می‌شود. از وقتی مانتوها و پالتوهای جلو باز وارد دنیای مد شده‌اند، حتی در فصل زمستان هم، کمتر کسی به سراغ مانتوها و پالتوهای جلو بسته می‌رود. انتخاب بوت با مانتو و پالتو جلو باز در هوای سرد، به شدت توصیه می‌شود.

همانطور که می‌دانید دو مدل بوت داریم، بوت بلند، که با یک پالتو جلو باز کوتاه، انتخاب عالی و بی‌نظیری می‌شود و دومی، بوت کوتاه، که با یک پالتو جلو باز بلند هماهنگی خوبی دارد.

کفش پاشنه بلند با مانتو جلو باز

یکی از پرطرفدارترین و شیک‌ترین استایل‌ها برای رفتن به یک مهمانی، پوشیدن کفش پاشنه بلند با مانتو جلو باز هست . یک مانتو جلو باز کلاسیک در کنار یک کفش پاشنه بلند، می‌تواند یک ترکیب رسمی و مجلسی خاص، برای رفتن به مراسم‌های تجملاتی باشد.

حتما این سوال که چرا، کفش پاشنه بلند، این همه طرفدار دارد ذهن شما را مشغول کرده است؟ پاسخ این سوال خیلی ساده است. زیرا کفش پاشنه بلند هم پاها را کشیده‌تر نشان می‌دهد و هم ظرافت و قدرت را در شما افزایش می‌دهد. داشتن یک کفش پاشنه بلند مشکی و طوسی برای هر خانمی که به ظاهر خود اهمیت می‌دهد، ضروری است.


“جهت مشاهده جدیدترین مدلهای صندل زنانه روی لینک کلیک کنید”


 

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *