چگونه با کت و شلوار بوت بپوشیم؟

چگونه با کت و شلوار بوت بپوشیم؟ با سرد شدن هوا، بوت‌ها به یکی از کفش‌های محبوب همگان تبدیل می‌شوند.

کفش‌های مجلسی نمی‌توانند در شرایط آب و هوایی نامساعد به پاها حفاظت کافی را فراهم کنند، بنابراین استفاده از آن‌ها در این شرایط منطقی به نظر نمی‌آید.

با جایگزینی کفش رسمی با یک جفت بوت و همراهی با کت و شلوار، استایل خود را به شکل جدیدی تغییر دهید. این اقدام نه تنها باعث می‌شود پاهای شما خشک و گرم بمانند، بلکه توجه‌ها را نیز جلب خواهد کرد.

چگونه با کت و شلوار بوت بپوشیم؟

پوشیدن بوت با کت و شلوار

بوت‌ها مناسب برای گرم نگه داشتن پا در فصل زمستان یا در شرایطی که دما پایین است، هستند. این نوع کفش‌ها به دلیل فضای بیشتری که دارند، امکان راحتی بیشتری برای انگشتان پا حتی با پوشیدن جوراب‌های ضخیم را فراهم می‌کنند. توجه داشته باشید که با کفش‌های رسمی امکان پوشیدن جوراب‌های ضخیم وجود ندارد. همچنین، پوشیدن بوت با کت و شلوار می‌تواند استایل کلی لباس شما را زیباتر نماید.

بوت‌های جیر و چرم چگونه با کت و شلوار استایل می‌شوند؟

جیر یک نوع چرم است که از چرم نرم تاشده و براق متمایز می‌شود که بسیاری از کفش‌ها از این مواد ساخته می‌شوند. جیر به عنوان یک ماده نرم و با طابع غیررسمی تر از چرم براق شناخته می‌شود. با این حال، الزاماً از شیکی بودن آن پشیمان نشوید.

استفاده از چرم به عنوان یکی از مواد کاربردی برای کفش‌های رسمی معمول است، اما جیر به خاطر طابع فضاهای محافظه‌کارانه‌ی اداری به شدت پیشنهاد نمی‌شود. این ماده بیشتر برای فعالیت‌های شهری و تعطیلات آخر هفته مناسب است. همچنین، می‌توانید بوت‌های چرم اسپرت را در موقعیت‌های کاری غیررسمی استفاده نمایید.

انواع بوت مناسب پوشیدن به همراه کت و شلوار

تنوع بوت‌های مردانه کاملاً طبیعی است. این کفش‌ها انواع مختلفی دارند که هرکدام تأثیر و استایل منحصر به فردی روی کت و شلوار می‌گذارند. برخی از بوت‌ها باعث ظاهر شیک و رسمی لباس می‌شوند، در حالی که برخی دیگر ایجاد استایل غیررسمی را ترویج می‌کنند. با انتخاب مدل بوت مطابق با سلیقه و احساس شخصی، می‌توانید تأثیر دلخواه خود را بر استایلتان ایجاد کنید.

بوت چلسی

به دلیل زیبایی ظاهری آن‌ها، این کفش‌ها قابلیت ایجاد احساس رسمی را دارند. پوشیدن این کفش‌ها به دلیل لبه‌های کناری کشسان و طراحی زیبایشان بسیار راحت است. رویه نرم بالای آن‌ها نیز خطوط درخشان و براقی از انگشتان تا شلوار را به ارمغان می‌آورد. اگر محل کارتان استایل غیررسمی اداری را پذیرفته باشد، بوت‌های چلسی عالی برای راحتی در طول روز هستند. همچنین، این بوت‌های شیک را می‌توانید برای مهمانی‌ها و شام‌های خارج از منزل نیز استفاده کنید.

بوت‌های رسمی از بوت‌های چلسی به دلیل ویژگی‌های مختلفی متمایز هستند. این بوت‌ها، همچون کفش‌های آکسفورد، دارای بند هستند، حتی اگر بسته‌شدن بندها از بالا انجام شود. به علاوه، بوت‌های رسمی ممکن است تزئیناتی مانند الگوهای سوراخ‌های موجود روی چرم یا رویه‌ی دو لایه داشته باشند. این بوت‌ها با بوت‌های چلکی که تنها سه روزنه دارند اشتباه گرفته نشوند؛ زیرا بوت‌های رسمی دارای روزنه‌های بیشتری هستند.

بوت چوکا با یک استایل شیک

بوت‌های چوکا با بوت‌های رسمی شباهت دارند، اما روزنه‌های کمتری دارند و ممکن است ارتفاع آن‌ها تا مچ پا نباشد. همچنین، قسمت انگشتان پای آن‌ها گردتر است و بند آن‌ها باز است. به همین دلیل بوت‌های چوکا بسیار غیررسمی‌تر هستند، که می‌تواند میزان رسمی بودن کت و شلوار را کاهش دهد، و اغلب از جنس جیر ساخته شده‌اند.

این بوت‌های کاربردی برای انواع استایل‌ها مناسب هستند و می‌توانید آن‌ها را در یک روز کاری یا در یک قرار ملاقات غیررسمی پوشید. بوت‌های چوکا همچنین برای رویدادهای اسمارت کژوال مناسب هستند و نشان می‌دهند که برای داشتن استایل مناسب تلاش کرده‌اید، اما به حدی زیاد نیست.

پوشیدن بوت کمبات با کت و شلوار

بوت‌های کمبات، به اندازه‌ی بوت‌های نظامی سنگین، سنگین نیستند و برای استفاده در محل کار مناسب نیستند. این بوت به دلیل برجسته بودنش نیاز به یک کت و شلوار نیز با ویژگی برجسته دارد. در حال حاضر، بهترین زمان برای ایجاد تضاد جذاب است، بنابراین سعی کنید یک کت و شلوار چهارخانه را با طرح‌های جالب انتخاب کنید.

از آنجایی که بوت‌های کمبات از سایر بوت‌ها سنگین‌تر هستند، برای روزهای سردتر گزینه‌ای عالی به شمار می‌آیند. برای داشتن استایل بهتر، توصیه می‌شود کنار این بوت‌ها از یک کت و شلوار با برش اسلیم فیت استفاده کنید.

بوت کابوی

این بوت‌ها بدون شک می‌توانند اعتماد به نفس شما را افزایش دهند. با این حال، برخلاف سایر بوت‌ها، توصیه می‌شود بوت کابوی را با شلوارهای اسلیم فیت نپوشید.

شلوار کت و شلوار باید به اندازه‌ای پهن باشد که به طور مناسب روی بوت قرار گیرد، اما حواستان را به این نکته داشته باشید که شلوار خیلی پهن نشود.

رنگ بوت‌های کابوی باید با رنگ کت و شلوار شما هماهنگ باشد. انتخاب رنگ‌های روشن معمولاً ترجیح داده می‌شود، بنابراین توصیه می‌شود یک جفت بوت کابوی قهوه‌ای روشن را با کت و شلوار قهوه‌ای به سمت زرد ترکیب کنید. برای افزایش استایل، می‌توانید از یک کراوات و پوشت رنگ روشن استفاده نمایید.


“راهنمای خرید کفش مردانه در انواع مدلهای مختلف”


0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *