معرفی نیم بوت های مردانه زیپ دار

معرفی نیم بوت های مردانه زیپ دار فارغ از قیمت، رنگ، مدل و موارد دیگر، همچنان یکی از محبوب‌ترین انواع بوت مردانه در انواع کفش مردانه است. در گذشته، اغلب نمی‌دونستیم که نیم بوت‌های زیپ دار به پاهای آتش‌نشانان و چتربازان کمک کنند و این بوت‌ها انعطاف بیشتری را برای انجام وظایف روزمره فراهم می‌کردند.

در اوایل دهه ۱۹۶۰، گروه بیتلز با معرفی جهانی بوت چلسی به تقویت مدل بوت زیپ دار کمک کرد. امروزه نیم بوت مردانه زیپ دار در مدل‌ها و برندهای گوناگون در بازار به فروش می‌رسند، اما انتخاب نوعی که بتواند نیازهای کاربر را برطرف کند، تاحدودی دشوار است.

نیم بوت مردانه زیپ دار چیست؟

همان‌طور که از نامش پیدا است، این نیم بوت از طریق زیپ باز و بسته می‌شود و تنها تفاوتش با دیگر بوت‌ها در همین ویژگی است. عمدتاً، زیپ این نوع نیم بوت در بخش ساق کفش قرار می‌گیرد و از پاشنه تا انتهای ساق با یک فاصله کشیده می‌شود. نیم بوت زیپ دار از دهه ۱۹۶۰ وارد بازار مد شد و به یکی از سبک‌های مدرن کفش مردانه تبدیل شد.سپس در دهه‌ی پسین، نیم بوت‌های زنانه نیز وارد بازار شدند.

این نوع نیم بوت می‌تواند در هر دو موقعیت رسمی و کژوال مورد استفاده قرار گیرد. به راحتی با کت و شلوار و شلوار جین و کاپشن قابل ست شدن است. شما برای محیط کار، دانشگاه، مجالس و حتی گشت و گذار در داخل شهر، می‌توانید همیشه روی بوت زیپ دار حساب باز کنید. چکمه با زیپ مناسب فصل پاییز و زمستان است، اما مدل‌های رسمی آن معمولاً دارای آستر و زیره نازک هستند.

ویژگی‌های بوت مردانه زیپ دار:

_ دارا بودن زیپ در قسمت ساق کفش
_ ارتفاع ساق تا بالای قوزک پا
_ ظاهر ساده و بدون تزئیات (اغلب در مدل‌های رسمی)
_ پاشنه حداکثر تا سه سانتی‌متر

چند نکتهدر هنگام خرید نیم بوت مردانه زیپ دار

پیش از خرید کفش زیپ دار چرمی با هزینه زیاد، اطمینان حاصل کنید که ارزش مبلغ پرداختی را دارد. همیشه بهتر است به دنبال برندهای معتبر برای بوت مردانه بگردید، زیرا این برندها به نسبت هزینه، کیفیت و ماندگاری بالایی ارائه می‌دهند.

چرم طبیعی هم زیبا است و هم با دوام، و نسبت به دیگر متریال‌ها جایگاه و ارزش بالایی دارد. متریال جـیر نیز اغلب طرفداران خاص خود دارد، ولی باید نحوه تمیز کردن کفش جیر را به خوبی آموزش ببنید و زیبایی و عمر کفش به خطر نیفتد. چرم صنعتی هم در مرحله آخر قرار دارد، با اینکه بسیار ارزان از چرم طبیعی است، ولی لوکس بودن و کیفیت چرم طبیعی را ارئه نمی‌دهد.

معرفی نیم بوت های مردانه زیپ دار | شهرصندل

اهمیت راحتی و سایز بوت

سایز مناسب کفش دقیقاً به میزان راحتی شما از کفشی که می‌پوشید دارد،. برای این منظور باید نخست در خانه اقدام به اندازه‌گیری ابعاد پای خود کنید؛ با استفاده از کاغذ و مداد می‌توانید طول و عرض پاهای خود را اندازه بگیرید. میزان راحتی نیم بوت زیپ دار به جنس آستر داخلی و انعطاف‌پذیری جنس رویه آن نیز بستگی دارد.

سخن آخر:

اکنون برای تکمیل استایل، داشتن یک مدل نیم بوت زیپدار مردانه تقریباً ضروری است. این بوت را می‌توانید به‌صورت رسمی یا اسپرت استفاده کرده و در مواقع مختلف و فصول مختلف از آن بهره ببرید.

با این حال، این مدل نیم بوت فوق‌العاده شیک و مدرن است و به دلیل راحتی در پوشیدن و در آوردن، انتخاب اول مردان و پسران جوان است. ناگفته نماند، همیشه به سراع نیم بوت‌های ساخته شده از چرم طبیعی بروید، زیرا در کنار زیبایی، طول عمر بالایی نیز دارند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *