نحوه انتخاب کفش مناسب فیتنس و بدنسازی

نحوه انتخاب کفش مناسب فیتنس و بدنسازی با گرم شدن تدریجی هوا و رفع محدودیت های کرونا، بسیاری به فکر شروع ورزش و رفتن دوباره به باشگاه هستند. خرید لوازم ورزشی اولین مرحله داستان و هیجان انگیزترین قسمت آن است، اما مهم ترین و سخت ترین قسمت آن خرید کفش مناسب فیتنس و بدنسازی است.

نحوه انتخاب کفش مناسب فیتنس و بدنسازی

به کفش‌های ورزشی به‌عنوان بخش عمده‌ای از مسیر سلامتی خود توجه کنید و به خاطر داشته باشید که کفش‌های نامناسب می‌توانند باعث بروز مشکلات مختلفی مانند کمردرد، مشکلات ستون فقرات و خار پاشنه شوند که سلامت شما را به خطر می‌اندازد به همین دلیل باید از کفش مناسب فیتنس و بدنسازی استفاده کنید.

در ادامه این مقاله قصد داریم به شما نحوه انتخاب کفش مناسب فیتنس و بدنسازی را آموزش دهیم پس با ما همراه باشید.

چطور کفش مناسب فیتنس و بدنسازی انتخاب کنیم

تولیدکنندگان کفش ورزشی و کفش نیوبالانس محصولات خود را طوری طراحی می کنند که ورزشکاران احساس راحتی کنند. در طراحی های آنها نوع استفاده از محصول را در نظر می گیرند و ورزشکاران لباس ورزشی را با توجه به نیاز خود انتخاب می کنند.

که به بازیکنان اجازه حرکت سریع را بدهد. بنابراین انتخاب کفش ورزشی مناسب با سطح فعالیت بسیار مهم است. قبل از خرید، به کاری که انجام می دهید فکر کنید، بیشتر بدنسازی و وزنه برداری انجام دهید؟ یا می خواهید تمرینات کراس فیت انجام دهید؟

آیا به دنبال کفش مناسب فیتنس هستید؟ هر کدام از این فعالیت ها کفش مخصوص به خود را می طلبد. اگر بودجه کمی دارید و نمی توانید برای هر رشته ورزشی کفش جداگانه بخرید، ابتدا بفهمید بیشترین فعالیت بدنی شما چیست و سپس کفش مناسب را برای آن فعالیت انتخاب کنید.

کفش مناسب بدنسازی و وزنه برداری

هنگام بلند کردن وزنه برای تمرینات قدرتی استفاده از کفی های نازک و صاف بسیار مهم است تا کفش ها محکم باشند و به زمین نچسبند و هنگام بلند کردن وزنه تعادل خود را از دست ندهند.

این موضوع در هنگام بلند کردن وزنه های سنگین اهمیت بیشتری دارد. به خاطر داشته باشید که کفش های دویدن و پیاده روی برای تمرینات تناسب اندام طراحی نشده اند.

اعمال فشار زیاد به ستون فقرات ممکن است منجر به درد در مفاصل و کمر شود، بنابراین توصیه می‌شود از یک کفش مناسب برای فیتنس و بدنسازی استفاده کنید.

کفش مناسب تمرین های ایروبیک و هوازی

در کلاس ایروبیک، پرش های زیاد و حرکات چپ و راست می تواند فشار زیادی به پاهای شما وارد کند.

این به این معناست که شما به کفش‌هایی با وزن سبک و فناوری بالشتک مناسب برای کاهش فشار بر پا نیاز دارید؛ یک کفش مناسب برای فیتنس می‌تواند به شما کمک کند.

هدف شما از ورزش، افزایش سلامت و نه به خود آسیب رساندن است. بنابراین، هنگام خرید به فناوری و سیستم کفی مورد استفاده برای طراحی و ساخت کفش توجه ویژه ای داشته باشید.

راحتی کفش مناسب فیتنس را به زیبایی آن ترجیح دهید

راحتی و کارایی در انتخاب کفش مناسب فیتنس و بدنسازی مهم است. زیاد به مدل توجه نکنید. به کارایی کتونی مناسب فیتنس خود توجه کنید، راحتی را در اولویت قرار دهید و مدل ها، رنگ ها و موارد دیگر را بعد از آن در نظر بگیرید.

هنگام خرید کتونی دقت کنید

در پایان شب، بعد از ورزش یا بعد از پیاده روی طولانی کفش مناسب فیتنس نخرید، زیرا بسیاری از فعالیت ها در طول روز می تواند منجر به ورم پا و تغییر سایز شود.

با این حال، توصیه می شود کفش های کمی بزرگ تر بخرید، اما زمان مناسب برای خرید و امتحان کفش فیتنس در وسط روز است.


برای خرید انواع کفش ورزشی و پیاده روی کافیست به سایت شهرصندل رفته و اقدام به خرید نمایید.


 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *