کفش طبی مردانه استاندارد چه ویژگی هایی دارد؟

کفش طبی مردانه استاندارد چه ویژگی هایی دارد؟ اگر از ناهنجاری هایی در ساختار پاهای خود رنج می برید، درد پیچیده و شدیدی دارید و یا یک بیماری عصبی در پاهای شما تاثیر می گذارد، قطعا به کفش طبی مردانه مناسب یا کفش ارتوپدی مناسب نیاز خواهید داشت.

کفش طبی مردانه استاندارد چه ویژگی هایی دارد؟

کفش طبی استاندارد چه ویژگی هایی دارد؟

کفش‌های طبی به طور خاص برای حمایت یا سازگاری با مکانیک و ساختار پا، مچ پا و ساق طراحی شده‌اند و ویژگی‌ها و عملکرد پزشکی مفیدی دارند.که آنها را از کفش های روزمره متمایز می کند.هر چه مکانیک پای شما غیرطبیعی تر باشد، به احتمال زیاد به کفش های ارتوپدی نیاز خواهید داشت.

ویژگی کفش طبی

  • زیره

زیره میانی و زیره دارای پیچ و تاب قوی می‌باشند، به این معنا که کف پا به راحتی نمی‌پیچد و گرد است تا در راه رفتن عادی کمک کنند.

  • کفی قابل جابجایی

بسیاری از افرادی که به کفش های ارتوپدی نیاز دارند به ارتزهای سفارشی نیز نیاز دارند. یک کفی متحرک فضای مورد نیاز برای قرار دادن ارتز(یا بریس وسیله ای است که برای کمک به عملکرد اندام آسیب دیده یا معیوب ساخته می شود) را فراهم می کند.

  • سایز مختلف

آنها در پهنا و شکل های مختلف موجود هستند تا اطمینان حاصل شود که به درستی با انواع اشکال پا مطابقت دارند.

چه کسانی به کفش طبی نیاز دارند؟

کفش‌های مناسب، نقش حیاتی در حفظ تحرک و کاهش درد افراد دارند. با این حال، گاهی اوقات پوشیدن کفش مناسب برای افرادی که شرایط خاصی در پای خود دارند کافی نیست.

ویژگی های کفش طبی مردانه مناسب

قبل از خرید کفش طبی مردانه مناسب، شناخت این کفش ها و ویژگی های حاکم بر آن ضروری است.

  • کفی قوس پا

کفش های طبی دارای کفی های محافظ هستند که به خوبی از پا حمایت می کنند. قوس پا عملکرد فرد را هنگام راه رفتن و دویدن تحت تاثیر قرار می دهد و عامل اصلی درد پا و مچ پا است. این کفی ها با انتقال بخش قابل توجهی از وزن بدن به قوس، به کاهش فشار روی پاشنه و کف (به خصوص بالون زیر انگشت شست پا) کمک می کنند.در کفش‌های غیراستاندارد، ناحیه قوس در توزیع فشار شرکت نمی‌کند.

  • تنوع گسترده در عرض

کفش های طبی در عرض های مختلف تولید می شوند تا به طور دقیق تری متناسب با عرض پا باشند. اکثر این کفش ها در سایزهای باریک، متوسط، پهن و بسیار پهن موجود هستند.

  • عمق بیشتر

برای قرار دادن کفی های ضخیم و ارتوپدی، عمق بیشتری دارند و راحتی ایده آلی را فراهم می کنند که فشار کف پا را از بین می برد.

  • کفی های تخصصی

با کفی سبک و ارگونومیک بالساوا (سبک طراحی مطابق با فیزیک پا) که توسط متخصصین ارگونومیک بالساوا برای کمک به تسهیل حرکت پا ساخته شده است.

  • پنجه صاف

کفش های ارتوپدی مناسب، به دلیل داشتن پنجه پهن برای کاهش فشار و بد شکلی انگشتان، راحتی بیشتری به مصرف کننده می دهد. همچنین پنجه پهن باعث می شود که انگشتان پا به راحتی در داخل کفش حرکت کنند.


“راهنمای خرید کفش مردانه در انواع مدلهای مختلف”


0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *