انتخاب کفش مناسب آقایان برای فصل بهار و تابستان

انتخاب کفش مناسب برای آقایان در فصل بهار و تابستان بسیار حائز اهمیت است. اصول انتخاب کفش مردانه شامل ست کردن با انواع شلوارها و داشتن استایل مناسب می‌شود.باید بپذیریم که کفش های مردانه به اندازه کفش های زنانه متنوع نیستند و این فصل است که تمایز کفش های مردانه را در انتخاب تعیین می کند.

تخمین زده می‌شود که هر فرد در طول عمر خود پنج برابر محیط زمین را پیمایش می‌کند، بنابراین اهمیت استفاده از کفش مناسب آشکار است. هر فصل نیازمند کفش خاصی است و انتخاب کفش برای خرید برای آقایان و بانوان اختلافاتی دارد. با افزایش دما، بسیاری از آقایان به دنبال کفش‌های ترند مردانه برای فصل بهار و تابستان می‌گردند.

کفش های تابستانی کفش‌ها به‌جز زیبایی باید راحت، خنک، و سبک نیز باشند. در اینجا چند مدل کفش ذکر شده که بهترین و پرکاربردترین انتخابهای مردان برای فصل بهار و تابستان هستند.

انتخاب کفش مناسب آقایان برای فصل بهار و تابستان

کفش‌های کتانی

کتانی‌ها در بین آقایان بسیار محبوب هستند و همچنین به وفور استفاده می‌شوند. پارچه کتانی ایجاد استایل اسپرت مردانه را ترویج می‌دهد. از میان کتانی‌ها، اسنیکر سفید یک مدل است که همیشه جاودانه باقی می‌ماند و حضور آن در کمد لباس آقایان اساسی است.

اسنیکرهای سفید به راحتی با هر لباسی ست می‌شوند و انتخابی مقرون به صرفه هستند. این کفش‌ها به سرعت کثیف می‌شوند، بنابراین پس از هر استفاده، تمیز شدن آنها توصیه می‌شود. در غیر این صورت، سریعاً رنگشان تغییر می‌کند و قابل استفاده نمی‌باشند.

کفش کالج

کالج ها همچنین از کفش های محبوب آقایان هستند که به دلیل راحتی ، سبکی و خنکی انتخاب مناسبی برای تابستان هستند. کالج ها جیر هستند یا چرمی پس بادوام هستند.

استایل کالج ها از زمان تولید آن در سال 1935 تغییر نکرده است ، اما رنگ آنها متنوع است. لذا، می‌توان آنها را با انواع مختلف لباس‌ها هماهنگ کرد. کالج ها با لباس کژوال مانند تی شرت و شلوار جین و همچنین لباس های رسمی تر مانند کت و شلوار ، مطابقت دارند.

کفش مردانه

لوفرها کار خود را با لباس‌های روزمره و کژوال شروع کردند ، اما امروزه آنها با طیف وسیعی از لباس ها پوشیده می شوند. این اولین بار توسط یک نروژی طراحی شد و در دهه 1950 به عنوان کفش رسمی کودکان پیش دبستانی معرفی شد. امروزه، این مدل کفش به عنوان یک کفش کلاسیک در تمام دنیا و در گروه های سنی مختلف بازنویسی و استفاده می‌شود.

کفش های نخی

یک گزینه دیگر مناسب برای روزهای گرم، کفش‌های نخی یا اسپادریل هستند. این کفش‌ها به دلیل سبکی و راحتی خود، تنها با استایل کژوال مانند تی‌شرت، پیراهن‌های ورزشی و شلوار جین هماهنگ می‌شوند.

برای استفاده روزمره، انتخاب رنگ‌های تیره برای این کفش‌ها مناسبتر است و به دلیل استفاده از مواد پنبه، کمتر کثیف می‌شوند. توصیه می‌شود این کفش‌ها را با مسواک و مواد شوینده تمیز کنید، اما هر بار از شوینده کامل خودداری کنید، زیرا با گذشت زمان ممکن است شل و غیرقابل استفاده شوند.

صندل های تابستانی مردانه

بهترین انتخاب برای فصل تابستان صندل است. با پوشیدن آنها ، پاها نفس می کشند و احساس خوبی دارند. رنگ های تیره بیشتر مناسب صندل هستند.هرگز صندل را با جوراب نپوشید و هنگام انتخاب آن به کف ، بند و سگک توجه کنید تا پا و انگشتان شما را آزار ندهد.

کفش‌های منفذ دار

این کفش‌ها، از قدیمی‌ترین کفش‌های تابستانه مردانه هستند کفش‌هایی که سوراخ‌های ریز و درشت دارند، بهتر است از چرم طبیعی ساخته شوند. چرم طبیعی، با داشتن منافذ طبیعی پوست، به جریان هوا در داخل کفش کمک کرده و این امر برای راحتی پاها مؤثر است.

چکمه های تابستانی

اکنون، با توجه به رونق دنیای مد و استایل فردی، بوت‌ها دیگر تنها برای روزهای سرد زمستان محدود نمی‌شوند. مهم‌ترین بوت‌های تابستانی، بوت‌های صحرایی و چلسی هستند. بوت‌های صحرایی برای استایل‌های رسمی و بوت‌های چلسی برای استایل‌های نیمه رسمی مناسب هستند. ‌

سخن آخر:

امیدوارم از این مطالب بهره‌مند شده باشید و کفش مناسبی برای خود انتخاب کنید. نظر شما درباره نکاتی که باید در انتخاب کفش‌های تابستانی مد نظر داشته باشیم، چیست؟ منتظر نظرات و پیشنهادات شما هستیم.


“جهت مشاهده جدیدترین مدلهای صندل مردانه  روی لینک کلیک کنید”


 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *