ویژگی های کفش اصلی اسکیچرز مردانه

ویژگی های کفش اصلی اسکیچرز مردانه اولین برند آمریکایی است که در منهتن در ایالات متحده ایجاد شد. برند اسکیچرز در ابتدا در رتبه های پایین تر از برندهای نایک و آدیداس قرار داشت، اما خیلی زود به رقیب قدرتمندی برای این برندهای معروف دنیا تبدیل شد.

امروزه اسکچرز یکی از محبوب ترین برندهای لوازم ورزشی در جهان است و کیفیت کفش اسکچرز باعث شهرت بیشتر این برند در آسیا، آفریقا و اروپا شده است. تجهیزات و کفش های ورزشی با جدیدترین و پیشرفته ترین تجهیزات زنانه، مردانه و کودکان تولید و عرضه می شود.


“راهنمای خرید کفش مردانه در انواع مدلهای مختلف”


برند اسکیچرز با درک این عوامل، کفش‌های ورزشی با کیفیت و مقاوم تولید کرد که به مدت طولانی از کیفیت خود حفظ می‌کنند. این سیاست باعث تبدیل اسکیچرز به یک برند معتبر جهانی گردید.

قبل از آن، برند نایک پیشرو در بازار تجهیزات ورزشی بود و محصولات ورزشی با کیفیتی تولید می کرد که همیشه طرفداران و نامزدهای مشتاق را به خود جلب می کرد. محصولات نایک مانند هودی و کاپشن همیشه در برخی از فروشگاه های اینترنتی محبوب هستند و خرید کالای اصلی را آسان می کنند.

ویژگی های کفش اصلی اسکیچرز مردانه

این پدها هنگام دویدن از فشار به کف پا، زانو و کمر جلوگیری کرده و آسیب و عوارضی را به همراه ندارد. بنابراین کفش Skechers برای درمان و پیشگیری از آرتروز، پا درد و کمردرد، توصیه‌های بسیاری از پزشکان مورد تأیید قرار گرفته است.

ظاهر زیبا، جنس رویه عالی، زیره انعطاف پذیر، پد تزریق EVA در زیر کفش، پارچه با کیفیت بالا که به گردش هوا در کفش کمک می کند و از تعریق پاهای شما در حین ورزش یا پیاده روی جلوگیری می کند. همه آنها مهم ترین عواملی هستند که باعث محبوبیت برندهای پوشاک ورزشی مردانه و زنانه شده است.

ویژگی و جذابیت کفش اسکیچرز

عمر طولانی
وزن سبک و انعطاف پذیری
رنگ بندی جذاب و کاربردی
پارچه با کیفیت بالا
جلوگیری از تعرق
بالشتک های تزریقی
روی کفی یک لایه میانی برای جلوگیری از ضربه وجود دارد
رویه ضد آب
پد روی زبانه ها و آسترها

انواع کفش های اسکیچرز مردانه

  • کفش اسکیچرز مردانه Go Run

وزن سبک و بالشتک روی زیره، و ظاهر منحصر به فرد و شگفت انگیز باعث می شود این کفش تمام ویژگی های مورد نیاز برای یک کفش دویدن عالی را داشته باشد و برای مراقبت از پا در حین دویدن عالی است. با استفاده از کف حرفه‌ای و سنسورهای مناسب، دوندگان قادرند سرعت و فشار را بهبود بخشیده و به طور سریعتر حرکت کنند.

  • کفش اسکیچرز مردانه Black Skechers

این کفش برای افرادی که به نوعی در زمینه ورزش فعال هستند مناسب است. یک سوراخ کوچک در بالای کفش، هوا را به گردش در می آورد، از تعریق پا جلوگیری می کند و پا را همیشه در شرایط ایده آل نگه می دارد. این کفش کتانی مردانه به رنگ کاملا مشکی طراحی شده و برای استفاده در موقعیت های مختلف مناسب است.

  • کفش اسکیچرز مردانه Go Flex Ability Running

این کفش از محبوبیت بسیاری در بین محصولات اسکیچرز برخوردار است. دلایل این محبوبیت شامل وجود پنل مشبک برای افزایش ثبات و زبانه بلندتر برای راحتی بیشتر دوندگان می‌باشد. ترکیب رنگ های خنثی خاکستری و مشکی نیز برای استفاده روزمره مناسب است.


“جهت مشاهده جدیدترین مدلهای کفش اسپرت مردانه روی لینک کلیک کنید”


0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *