ترند ترین مدل های کفش مردانه

ترند ترین مدل های کفش مردانه

ترند ترین مدل های کفش مردانه ،با تغییر فصل، ضروری است که در استایل و نحوه پوشش خود تغییرات فراوانی اعمال کنیم. لباس‌ها و کفش‌های مناسب پاییز و زمستان به انتهای کمد می‌رود و تیشرت‌ها و کفش‌های بهاری دوباره در اولویت انتخاباتمان قرار می‌گیرند. فصل بهار برای بسیاری از ما همواره شوق و شور تغییر در استایل را به همراه دارد.

هر چه در سال های گذشته کفش ها دسته بندی های محدودی داشتند، این روزها اما کفش ها دارای تنوع و تعدد در طرح و رنگ هستند. اگر هر نوع استایلی را ترجیح می‌دهید، امکان انتخاب کفش مناسب برای تیپ خود در دستان شماست. از کفش های کالج تا کفش های رسمی مردانه ، از کانورس تا وسعت همه را می‌توانید بدون محدودیت برای استایل های متفاوت استفاده کنید.

ترند ترین مدل های کفش مردانه

بهترین کفش ها را خریداری کنید

قبل از خرید کفش، حتما به این نکته توجه کنید که با چه استایلی قصد دارید کفش را ست کنید. خرید کفش زیبا و جذاب بدون در نظر گرفتن تطابق با لباس‌های موجود در کمد می‌تواند به هدر رفتن هزینه منجر شود. لذا، باید کفش را بر اساس استایل خود انتخاب کرده و سپس لباس‌های مناسب برای آن تهیه کنید.

کفش کالج یا لوفر

لوفر یا به‌طور تخصصی کالج، یک نوع کفش است که هرگز از صحنه مد جدا نشده و هر سال با طرح‌ها و تغییرات جذاب خود را در دل طرفدارانش به رخ می‌اندازد. کالج یا لوفرمردانه تنوع زیادی دارد، در نتیجه دستتان برای انتخاب استایل تان را باز می‌گذارد.  این نکته را هیچگاه فراموش نکنید که اگر شما هم از آن دست افرادی هستید که در فصل های گرم سال کالج را بدون جوراب به پا می‌کنید، پیشنهاد می‌دهیم که از پوشیدن جوراب غافل نشوید.

شلوار مناسب با کالج

انتخاب شلوار مناسب برای استفاده در کالج یا همراه با لوفرها به طرح و اندازه اندام شما بسیار وابسته است. اگر تصمیم دارید شلوار جین را با لوفرها هماهنگ کنید، شلوار راسته به عنوان گزینه‌ای مناسب تر به نظر می‌رسد. در صورتی که تناسب اندام خوبی دارید، ممکن است از شلوار جین اسکینی نیز استفاده کنید، اما باید در انتخاب آن با دقت عمل کنید.

اگر استایل کژوال و اسمارت کژوال در دسته مورد علاقه شما قرار دارد، می‌توانید با استفاده از کفش‌های کالج، شلوارهای چینو کتان را به تن کنید. بهتر است که قد شلوار کمی کوتاه باشد تا زیبایی شلوار به خوبی آشکار شود و همچنین استایل کفش شما را جذاب‌تر کند. اگر پاهای کوتاه یا درشتی دارید، از شلوارهای کتان اسکینی یا جذب بپرهیزید.

کفش های کالج انواع متفاوتی دارند که از جنس چرم و جیر طراحی و تولید می‌شوند. اگر قصد دارید تا کت و شلواری رسمی به تن کنید و به دنبال کفشی جذاب هستید، پیشنهاد می‌کنیم تا کفش کالج جیر را انتخاب کنید.

کفش دربی یا بلاچر

کفش دربی یک نوع کفش چندکاره است که می‌تواند هم به عنوان یک گزینه مناسب برای موقعیت‌های رسمی عمل کند و هم به عنوان یک انتخاب جذاب برای استایل دورهمی دوستانه ظاهر شود. دربی به عنوان یک کفش کلاسیک محسوب می‌شود اما کاملاً رسمی نیست، بنابراین توصیه می‌شود حتماً یک جفت از آن را در کمد خود نگه دارید.

کفش دربی و آکسفورد تفاوت‌هایی دارند که آنها را از یکدیگر متمایز می‌کند، اما مهمترین این تفاوت‌ها در سیستم بند کفش قرار دارد. در کفش آکسفورد، سیستم بند کفش بسته است در حالی که کفش دربی این سیستم را باز طراحی کرده است.

دربی را با چه شلوارهایی ست می شوند

بیان شد که کفش‌های دربی کلاسیک با شلوار پارچه ای سرمه ای و دربی مشکی یا قهوه ای تیره چرم، انتخاب مناسبی برای استایل رسمی محسوب می‌شوند.

بسیاری از آقایان به استایل کژوال علاقه دارند، زیرا این استایل ترکیب ظاهر رسمی با آزادی و راحتی استایل اسپرت را فراهم می‌کند. استفاده از کفش دربی نیز در این استایل می‌تواند گزینه جذابی برای آنها باشد.

کفش‌های دربی، با توجه به موقعیت مورد نظر، از رنگ‌های مختلف در پالت رنگی خود استفاده می‌کنند. پیشنهاد ما برای شما کفش دربی مشکی است. مشکی براق مناسب فضاهای رسمی تر و مشکی مات مناسب استفاده های روزمره، اگر قصد استفاده از دربی قهوه ای رنگ را هم دارید باید ابتدا به موقعیتی که قرار است از آن استفاده کنید توجه داشته باشید برای موقعیت های کژوال چرم قهوه ای روشن یا تیره انتخاب بهتری است. دربی‌های جیر می‌توانند انتخاب اولیه شما برای استایل باشند، این نوع کفش همواره در مد بوده و به داشتن استایل مدرن کمک می‌کنند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *