کفش کالج مردانه را در چه استایلی به کار ببریم

کفش کالج مردانه را در چه استایلی به کار ببریم یکی از کفش‌هایی که اخیراً استفاده بسیار گسترده‌ای پیدا کرده و ترند شده‌اند، کفش‌های کالج مردانه هستند. این کفش‌ها با ظاهر خاصی که دارند در استایل بسیاری از آقایان جای می‌گیرند. از آن‌جایی که ظاهر کفش‌های کالج، کمی با کفش‌های دیگر متفاوت است لازم دانستیم برایتان توضیح دهیم که این کفش را با چه لباس‌‌هایی می‌توانید استفاده کنید. کفش کالج مردانه نیز مانند بسیاری از کفش‌های دیگر در فصل‌های خاصی از سال مورد استفاده قرار می‌گیرند.

کفش کالج مردانه را در چه استایلی به کار ببریم

کفش‌های کالج چگونه هستند

احتمالا همه شما تا به حال کفش‌های کالج را دیده باشید. این کفش‌ها در ظاهر خود هیچ‌گونه تزییناتی ندارند. مگر آویزهای تزیینی. کفش‌های کالج جزو کفش‌های بسیار محبوب مردانه هستند. آنها ظاهر خاص و شیکی را هم‌زمان با راحتی برای فرد استفاده کننده مهیا می‌کنند. شاید برایتان جالب باشد بدانید که این کفش‌ها علاوه بر استفاده روزمره، در استایل‌های نیمه رسمی یا استایل‌های رسمی نیز مورد استفاده قرار می‌گیرند.

برندهای معتبر تولید کننده کفش هر ساله در فصل بهار و تابستان کفش‌های کالج مردانه را طراحی و تولید می‌کنند.

کفش‌های کالج مردانه از چرم‌های اصلی و پوست حیوانات ساخته می‌شوند، که باعث بالا رفتن کیفیت آنها و داشتن ظاهری براق‌تر نسبت به کفش‌های کالج معمولی می‌شود. به نسبت هزینه‌ای که برای کفش‌های کالج چرم پرداخت می‌کنید، آنها برای مدت زمان بیشتری در اختیار شما قرار می‌گیرند. مقاومت کفش‌های کالج چرم مردانه بسیار بالا است تا جایی که برای یک الی دو سال، هیچ آسیبی نمی‌بینند.

به طور معمول کفش‌های کالج مردانه را در رنگ‌های تیره و یا ساده تولید می‌کنند. رنگ‌های این کفش‌ها به گونه‌ای است که می‌توانید آن را با لباس‌های متفاوت ست کنید. ممکن است مردی را مشاهده کنید که با شلوارک و تیشرت، کفش کالج به پا کرده است و هم‌زمان مرد دیگری را ببینید که در یک استایل رسمی همراه با کت و شلوار و کراوات از کفش‌های کالج استفاده کرده است.


“جهت مشاهده جدیدترین مدلهای کفش مردانه روی لینک کلیک کنید”


کفش کالج مردانه و استایل متناسب با آن

کفش‌های کالج مردانه در انواع متفاوتی در بازار قابل مشاهده هستند. یادمان نبود که بگوییم نام دیگر کفش کالج، لوفر است. کفش‌های کالج همه کاره هستند. استفاده از کفش‌های لوفر با شلوار جین نیز بلامانع به نظر می‌رسد.

کالج را با چه جورابی بپوشیم؟

حتما دیده‌اید که بسیاری از آقایان کفش‌های کالج را بدون جوراب به کار می‌برند. از آن‌جایی که ظاهر این کفش‌ها قسمت‌هایی از پا را نمایان می‌کند، استفاده بدون جوراب از آن نیز فکر بدی نیست. در این صورت می‌توانید از شلوارهای کوتاه و کفش‌های کالج بدون جوراب استفاده کنید.

اگر هم تصمیم گرفتید که کفش‌های لوفر مردانه را با جوراب به کار ببرید، حتماً به تناسب رنگ جوراب و لباس دقت کنید. رنگ جوراب باید با رنگ شلوار و لباس شما به خوبی هماهنگ باشد، ولی برخورداری از رنگ آن با کفش مورد استفاده مستقل از آن است. انتخاب جوراب‌های ابریشمی با ظاهر جذاب می‌تواند به همراه کفش‌های کالج استفاده شود.

انواع کالج‌های مردانه

  • کالج پنی

کالج پنی راحت، سنتی و کلاسیک است. احتمالا نمی‌دانستید که تولید این کفش‌ها به دهه ۳۰ بازمی‌گردد.عده‌ای از مردم می‌گویند علت نام‌گذاری این کالج، شکل فرورفته آن است. این کفش در فصل‌های پاییز، بهار و تابستان مورد استفاده قرار می‌گیرند. از جمله رنگ های رایج کالج پنی می‌توانیم به شرابی، مشکی و قهوه‌ای اشاره کنیم.

  • بیت اسب
  • این بند طلایی مانند بند اسب بوده و به همین علت نام این کالج را رابیت اسب گذاشته‌اند.همچنین رنگ آنها از قهوه‌ای به مشکی تغییر کرد.لوفرهای مردانه گوچی به شدت مورد استقبال بازیگران امریکایی قرار گرفتند.

  • کالج منگوله‌دار

وقتی صحبت از کالج‌های مردانه منگوله‌دار می‌شود پای افسانه‌های متفاوتی به میان می‌آید. این کفش‌های مردانه در استایل‌های رسمی و گاه به گاه نیمه رسمی متداول هستند. آن‌ها در جنس‌های متفاوت جیر، چرم و مخمل موجود هستند. می‌توانید رنگ‌های این کالج‌ها را با لباس‌های خود ست کنید. به طور مثال استفاده از یک کالج منگوله‌دار مخمل آبی همراه با شلوار جین بسیار ایده‌آل به نظر می‌رسد. این کالج‌ها ظاهری کاملاً کلاسیک دارند.

  • کیلتی

یکی از قدیمی‌ترین کفش‌های کالج مردانه کیلتی است. همگی ما این کفش‌ها را به یاد داریم. در سال‌های بسیار دور این کفش‌های کالج مورد استفاده قرار می‌گرفتند. امروزه نیز اغلب آقایان حداقل یک جفت از آنها را در کمد خود نگهداری می‌کنند.  کفش‌های کیلتی در استایل‌های نیمه رسمی و گاهی اوقات روزانه و خیابانی نیز مورد استفاده قرار می‌گیرند.

سخن آخر

حال که به اینجای مقاله رسیدید، احتمالاً آشنایی کاملی در ارتباط با چند مدل از کفش‌های کالج مردانه و استایل‌های متناسب با آنها پیدا کرده‌اید. حتماً اگر الان کفش‌های کالج مردانه را در کمد خود نگهداری می‌کنید می‌دانید که چه لباس‌هایی مطابقت بیشتری با این کفش‌های کالج دارد. می‌توانید آن‌ها را برای میهمانی، استایل‌های خیابانی و روزمره و یا حتی جلسات کاری و رسمی به کار ببرید. این لوفرهای پرکاربرد برای افراد قد بلند نیز بسیار ایده‌آل به نظر می‌رسند. برای آنکه از راحتی فوق‌العاده این کفش‌ها برخوردار باشید پیشنهاد می‌کنیم آنها را در برندهای اصلی خریداری کنید.


“جهت مشاهده جدیدترین مدلهای کفش مردانه شهرصندل کلیک کنید”


0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *