استایل تابستانه جذاب با انواع صندل زنانه

استایل تابستانه جذاب با انواع صندل زنانه، با فرا رسیدن فصل گرما و تابستان، علاقه به خرید و استفاده از کفش‌های تابستانی مانند صندل افزایش می‌یابد.

باید توجه داشت که انتخاب صندل مناسب برای حفظ سلامت پا در کنار زیبایی و استایل صحیح از نکات مهم استفاده از آن است. صندل به دلیل باز بودن و گردش هوا نیازمند رسیدگی به پا بوده و می‌تواند کل پوشش شما را تحت الشعاع قرار دهد

استایل تابستانه جذاب با انواع صندل زنانه

اهمیت پوشیدن صندل مناسب

برای هر موقعیت و هر نوع استایلی به دنبال صندل مناسب باشید. همچنین به سراغ استایل‌ های متفاوت بروید و با انواع شلوار جین زنانه و شلوار پارچه ‌ای و لباس‌ های مختلف، تیپی منحصر به فرد برای خود ایجاد کنید.

صندل ها با توجه به پاشنه دار و بدون پاشنه بودن، برای موقعیت‌ های مختلف کاربرد دارند، اما به هیچ عنوان نباید از صندل در محیط کار و دانشگاه استفاده کنید.

با این حال، می‌ توانید با خرید یک مدل صندل زیبا، تمام روزهای تابستانی خود را در نهایت لذت و احساس سبکی و خنکی سپری کنید. همچنین، تنوع رنگ و مدل در صندل‌ ها به شما انتخاب ‌های خیلی زیاد و نیز بهانه‌ ای خواهد داد تا همیشه به پاهای خود برسید و ناخن‌ هایتان را پدیکورکنید .

استایل با 4 مدل صندل پرطرفدارش

  •  صندل تخت :

یکی از راحت‌ ترین صندل‌ها برای استفاده روزمره و میهمانی‌های دوستانه صندل تخت است. صندل‌های تخت حالت کژوال دارند و با جین مام استایل و زاپ دار یا شلوارهای کوتاه و دم پا کش مناسب هستند. شومیز طرح دار در فصل گرم و با ژاکت در فصل سرد و فصل بهار استایل بی‌نظیری ترتیب می‌دهد .

  •  صندل لژدار:

صندل‌های لژدار نسبت به صندل‌های تخت اندکی رسمی به حساب می‌آیند. با این وجود، بهتر است در موقعیت‌های اداری و رسمی کمتر پوشیده شود.

  •  صندل پاشنه دار:

صندل پاشنه دار برای مراسم و موقعیت‌های نیمه رسمی با کت دامن و پیراهن شب مناسب است. این صندل‌ها با شلوار جین جذب و پیراهن‌های رنگی نیز استایلی راحت محسوب می‌شود .

  • صندل‌های بندی:

این صندل‌ها در موقعیت رسمی با مدل پاشنه دار و با لباس شب و پیراهن و با مدل بی پاشنه و شلوار جین استایل کژوال، هارمونی ایجاد می‌کند. با دانستن نکات استایل انواع صندل، حتی در مراسم‌های رسمی بدرخشید .

استایل تابستانه جذاب با انواع صندل زنانه

 کاربرد انواع صندل زنانه واستایل آن

  •  صندل چرم زنانه :

صندل چرم در کمد یه خانم ، آیتمی فرا زمان به شمار می‌رود . شلوار دم پا گشاد ، مانتو و پیراهن‌های رنگی ، شلوار جین و کتان لباس‌هایی که به آسانی قابل ست کردن با صندل چرم هستند .

جین قد  90، پیراهن‌ سفید ، کیف چرم و عینک آفتابی استایلی چشم نواز ایجاد می‌کند .

  • صندل زنانه مناسب محل کار:

اگر مایل هستید برای محل کار از صندل استفاده کنید، ترجیحا به دنبال صندل‌های پشت بسته و لژدار باشید زیرا در ساعات طولانی نه تنها باعث ازار پا نشود بلکه فرم نیمه رسمی را هم حفظ کند.

حتما در پوشیدن صندل در ادارات نکات استایل انواع صندل را به خاطر داشته باشید .

  • صندل گلادیاتور:

مد دهه 60 میلادی که مدتی است با صندل‌های گلادیاتور دوباره ترند شده را با پیراهن‌های‌ کوتاه ، شلوارک و شلوارهای قد 80 که بند‌های این صندل را نشان بدهند ، تجربه کنید .


خرید جدیدترین مدلهای کفش صندل زنانه 

 

 

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *